duminică, 20 mai 2018

Cake Pops

Ingrediente

- Blat de tort, eu am folosit resturile de la blaturile de tort facute pentru Rainbow Cake
- Dulceata, am folosit marmelada de grapefruit rosu
 -Bete pentru acadele sau bete de frigarui mici cum am pus eu :))
- 350-400 gr ciocolata alba
- ornamente diverse.














Toate resturile de la blat le-am bagat in robot si le-am maruntit, peste ele am adaugat 3 linguri de marmelada de grapefruit.





Am omogenizat bine totul, apoi cu o spatula pentru inghetata (ca sa putem avea cantitati egale)  am luat din aluatul format si am modelat bile, pe care le-am asezat intr-o tava si le-am dat la frigider cca 1 ora.



Am topit la bain-marie ciocolata alba, apoi am transferat-o intr-un bol mai mic si mai adanc, in fiecare bila am infipt cate doua bete de frigaruie si am cufundat bila in ciocolata alba, am scuturat putin sa se scurga surplusul si deasupra am presarat ornamente colorate. Le-am asezat intr-o cana ca sa se inghege ciocolata apoi le-am dat la rece.
V-am facut si sectiune ca sa vedeti cum sunt in interior.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BannerFans.com

Jamie Oliver

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails